Produkty dla autobusy miejskie (5)

Ciężarówki transportowe

Ciężarówki transportowe

WYKORZYSTANIE : Transport na torach różnych materiałów, takich jak: tory, podkłady, tory w pełni zmontowane, urządzenia torowe itp... ZALETY : Solidne, zgodne z warunkami ruchu na torach. Ciało Nośność (Tony) Referencje Waga netto Lorry prosty Tor 1,44 m (Kg) Lorry prosty Z płytą obrotową i przesuwającą z dźwigiem do załadunku toru (x) Stal Aluminium Stal Stal Stal Stal 5 5 10 15 20 50 S5 AS5 S10 S15 S20 S50 S5PC - S10PC S15PC - - - - S10PCR S15PCR - - 100 80 175 240 270 330 (x) DŹWIG DO ZAŁADUNKU TORU Dźwig może być umieszczony: albo w centrum lorry, albo na jednym końcu lorry. Te lorry umożliwiają załadunek, rozładunek i transport torów na budowie. Lorry z dźwigiem - Ref. PCR OPCJE : - Urządzenie hamulcowe z drewnianymi (lub poliuretanowymi) klockami, sterowane dźwignią ręczną (lub śrubą zaciskową). - Koła (ze stali - aluminium - nylonu) na życzenie. Zobacz także: LEKKIE PLATFORMY-LORRY - Ręczne - Z napędem Szeroka gama platform-lorry jest dostępna: (Zobacz karty produktów lekkich platform-lorry ręcznych i platform z napędem w sekcji Transport i Ciche tory).
K-Bus City 716 i City VII-H

K-Bus City 716 i City VII-H

100 % niskopodłogowe komponenty bazowe Sprintera 516 CDi Euro VI, silnik z przodu lub z tyłu, 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów, retarder, własny projekt. 5,6 t - tylna oś z komponentów masowej produkcji z zawieszeniem pneumatycznym, Stal nierdzewna w lekkiej konstrukcji; 2 długości pojazdu, różne warianty drzwi i układu siedzeń dla maksymalnie 40 pasażerów (miejsca siedzące i stojące).
K-Bus eCity: Elektryczny autobus miejski w pełnej niskopodłogowej lekkiej konstrukcji

K-Bus eCity: Elektryczny autobus miejski w pełnej niskopodłogowej lekkiej konstrukcji

Masa własna tylko 2,6 t, pojemność pasażerska dla 25 osób, zasięg na jednym ładowaniu wynosi około 100 – 120 km. Od 0 do 80% naładowania z stacją ładowania CHAdeMO w zaledwie 40 minut. Prosta technika seryjna podstawowego pojazdu Nissan e-NV200. „Inteligentne” zarządzanie energią: własny obwód dla odbiorników pomocniczych z efektywnym wsparciem 5 paneli słonecznych. Bateria litowo-jonowa jest w 99% poddawana recyklingowi.
Części Zamienne do Autobusów i Części Nadwozia - Autobusy Miejskie Citaro Conecto

Części Zamienne do Autobusów i Części Nadwozia - Autobusy Miejskie Citaro Conecto

Produkujemy części nadwozia autobusów i zderzaki wykonane z poliestru i włókna szklanego. Mamy wiele różnych marek i modeli na rynku wtórnym. Zawsze jesteś mile widziany, aby wysyłać swoje zapytania.
K-Bus City I Autobus Społeczny

K-Bus City I Autobus Społeczny

100% Niskopodłogowy (pełny niskopodłogowy) z niezawodną technologią VW Transportera (T6 lub T6.1) Wszystkie siedzenia dostępne bez stopni lub podestów = prawdziwa dostępność! Miejsce dla wózka inwalidzkiego z dużą przestrzenią manewrową (ok. 2000 mm), Transport wózka inwalidzkiego w lub przeciw kierunkowi jazdy (na życzenie). Optymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej z miejscami do przechowywania dla kilku chodzików. Wejście na wysokości kierowcy, jak w „prawdziwym” autobusie miejskim. Lekka konstrukcja ze stali nierdzewnej i tworzywa sztucznego z masą własną zaledwie 2,7 t. Prosta konstrukcja nadwozia z optymalnymi powierzchniami reklamowymi. Z gwarancją do 5 lat! (opcjonalnie) Doświadczenie w budowie niskopodłogowych autobusów na bazie VW Transportera od 1992 roku! Dostępny również jako niskopodłogowy autobus gminny z napędem na cztery koła! >>> K-BUS kutsenits - manufaktura autobusów miejskich <<<